Περιορισμός ευθύνης
1.1 Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για έμμεσες ζημιές που ενδέχεται να προκύψουν λόγω του προϊόντος.
1.2 Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για καθυστερήσεις ή σφάλματα που οφείλονται σε περιστάσεις πέραν του ελέγχου της εταιρείας (ανωτέρα βία). Τέτοιες περιστάσεις μπορεί να περιλαμβάνουν εργασιακές διαφορές, πυρκαγιά, πόλεμο, κυβερνητικές αποφάσεις, μειωμένες ή ανύπαρκτες παραδόσεις από προμηθευτές.
1.3 Επίσης, δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν αλλαγές σε προϊόντα ή χαρακτηριστικά προϊόντων που πραγματοποιούνται από τον αντίστοιχο προμηθευτή ή κατασκευαστή και άλλους παράγοντες πέρα από τον έλεγχό μας.
1.4 Ανώτερη βία
Γεγονότα όπως πόλεμος, φυσικές καταστροφές, εργασιακές διαφορές, κυβερνητικές αποφάσεις, μη παράδοση από προμηθευτές, δαπανηρές περιστάσεις και παρόμοια γεγονότα πέρα από τον έλεγχό μας που δεν μπορούσαν να προβλεφθούν χαρακτηρίζονται ως ανωτέρα βία. Αυτό σημαίνει ότι Barista πάπια Espresso να απαλλαγούν από τις υποχρεώσεις τους για την εκπλήρωση των συναφθεισών συμβάσεων.
2. Αλλαγές στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις
Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε τους όρους και τις προϋποθέσεις ανά πάσα στιγμή. Οι αλλαγές στους όρους και τις προϋποθέσεις θα αναρτηθούν ηλεκτρονικά στον ιστότοπο. Οι τροποποιημένοι όροι και προϋποθέσεις θεωρούνται ότι έχουν γίνει αποδεκτοί σε σχέση με παραγγελίες ή επισκέψεις στον ιστότοπο.
3. Διαφορές και Επιλογή Δικαίου
Επίλυση Διαφορών και Βοήθεια σε Αστικές Υποθέσεις
Επί Barista πάπια Espresso Ελπίζουμε φυσικά ότι δεν θα προκύψουν διαφορές για εσάς ως πελάτη. Σε περίπτωση που προκύψει παρόλα αυτά μια τέτοια κατάσταση, διατίθεται βοήθεια μέσω ενός joint EU-πλατφόρμα επίλυσης διαφορών. Ο ιστότοπος έχει σχεδιαστεί ειδικά για καταναλωτές που πραγματοποιούν ελεύθερα συναλλαγές πέρα από τα ευρωπαϊκά σύνορα και χρειάζονται βοήθεια. Σχετικά με το Κάτι δεν πάει καλά. EUΗ σελίδα επίλυσης διαφορών του : δημιουργήθηκε για πελάτες που ψωνίζουν ηλεκτρονικά από μια εταιρεία που βρίσκεται σε μία από τις EUχώρες και χρειάζονται βοήθεια για την επίλυση μιας διαφοράς. Επισκεφθείτε http://ec.europa.eu/consumers/odr/ για περισσότερες πληροφορίες.
Οι Σουηδοί πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με το Σουηδικό Συμβούλιο Παραπόνων (ARN), βλ. arn.se.
Σε περίπτωση διαφοράς, ακολουθούμε τις αποφάσεις του ARN ή ενός αντίστοιχου φορέα επίλυσης διαφορών.
Οποιεσδήποτε διαφορές Σχετικά με το Η ερμηνεία ή η εφαρμογή αυτών των γενικών όρων και προϋποθέσεων θα ερμηνεύεται σύμφωνα με το σουηδικό δίκαιο.