Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όροι αγοράς

Περιεχόμενα

  1. Γενικοί όροι
  2. Τιμολόγηση, υπολογισμός ΦΠΑ και παραγγελία
  3. Παράδοση και μεταφορικά
  4. Δικαίωμα υπαναχώρησης, επιστροφές και ανταλλαγές
  5. Καταγγελίες και όροι εγγύησης
  6. Διαφορές και εφαρμοστέος νόμος
  7. Περιορισμός ευθύνης
  8. Ειδοποίηση προς πελάτες εκτός EU
  9. Πληροφορίες προϊόντος
  10. Αλλαγές στους όρους
  11. Προσωπικά δεδομένα και απορρήτου
  12. Βοηθήστε μας να σας βοηθήσουμε

1. Γενικοί όροι

Για να ψωνίσετε από Barista και Espresso (www.barista-espresso.se και τους συνδεδεμένους τομείς) πρέπει να είστε άνω των 18 ετών. Ένα συμβόλαιο αγοράς συνάπτεται όταν η πληρωμή σας έχει εγκριθεί κατά την παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Σχετικά με το χρησιμοποιείτε τα προσωπικά δεδομένα άλλου ατόμου χωρίς τη συναίνεσή τους και αυτό οδηγεί σε οικονομική ή άλλη ζημία για Barista και Espresso, αυτό θα αναφερθεί στην αστυνομία.

Διατηρούμε το δικαίωμα να σταματήσουμε τις πωλήσεις.

Σχετικά με το μια συναλλαγή σημαίνεται ως κίνδυνος, διατηρούμε το δικαίωμα να ζητήσουμε επιπλέον επιβεβαίωση ταυτότητας μέσω truid.app. Είναι φυσικά δικαίωμά σας να αρνηθείτε, αλλά είναι και το δικαίωμά μας να αρνηθούμε την πώληση επίσης.

2. Τιμολόγηση, υπολογισμός ΦΠΑ και παραγγελία

2.1 Τιμολόγηση: Στο ταμείο οι τιμές στο κατάστημά μας μετατρέπονται σε τοπικό (ευρωπαϊκό) νόμισμα, ελβετικό φράγκο, νορβηγικές κορόνες και βρετανικές λίρες ανάλογα με τη διεύθυνση παράδοσης σας (όχι την γεωγραφική σας τοποθεσία!).

2.2 Υπολογισμός ΦΠΑ: Για όλους τους πελάτες εντός EU οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ, ο οποίος υπολογίζεται σύμφωνα με τον τοπικό συντελεστή ΦΠΑ ανάλογα με τη διεύθυνση παράδοσης σας. Οι συντελεστές ΦΠΑ διαφέρουν μεταξύ των χωρών. Για να δείτε την τιμή σας με τον σωστό ΦΠΑ, χρησιμοποιήστε τον επιλογέα χώρας στο κατάστημά μας (πάνω δεξιά στην σελίδα).

Σχετικά με το δεν χρησιμοποιείτε τον σωστό τομέα για τη χώρα σας όταν προσθέτετε είδη στο καλάθι σας, θα εφαρμοστεί σωστό νόμισμα και συντελεστής ΦΠΑ στο ταμείο ανάλογα με τη διεύθυνση παράδοσης σας.

2.3 B2B εντός EU: Μπορούμε να παραδώσουμε σε άλλες επιχειρήσεις εντός EU χωρίς να χρεώνουμε ΦΠΑ, αλλά αυτό απαιτεί έγκυρο αριθμό ΦΠΑ από την επιχείρηση για να είναι εφικτό.

**2.4 Πελάτες εκτός EU, στη Νορβηγία, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο δεν χρεώνονται ΦΠΑ από εμάς για Barista Espresso, καθώς δεν συλλέγουμε ΦΠΑ για αυτές τις χώρες. Οι τιμές στο κατάστημά μας για αυτές τις χώρες είναι επομένως χαμηλότερες (χωρίς ΦΠΑ), και οι πελάτες σε αυτές τις χώρες είναι υπεύθυνοι για την πληρωμή τυχόν δασμών και ΦΠΑ που αφαιρείται στα σύνορα.

2.5 Παραγγελία: Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα σταλεί μια επιβεβαίωση στη διεύθυνση email σας. Η επιβεβαίωση περιλαμβάνει όλες τις λεπτομέρειες Σχετικά με το προϊόντων, τιμών, τιμολόγησης και διεύθυνσης παράδοσης.

Στο κάτω μέρος αυτής της επιβεβαίωσης email θα βρείτε έναν σύνδεσμο μέσω του οποίου μπορείτε να κατεβάσετε το τιμολόγιο.

Σχετικά με το αν υπάρχει κάποιο λάθος στην επιβεβαίωση παραγγελίας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας μέσω email στο info@barista-espresso.se.

Σε περίπτωση έλλειψης αποθέματος ή εσφαλμένου υπολοίπου αποθέματος, Barista και Espresso διατηρούν το δικαίωμα να ακυρώσουν την αγορά σας. Σε τέτοιες περιπτώσεις, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email για να λύσουμε το πρόβλημα.

Οι έξοδοι αποστολής μπορεί να προστεθούν, με βάση τον προορισμό παράδοσης και το βάρος και υπολογίζονται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Barista και Espresso διατηρούν το δικαίωμα να διορθώσουν λάθη, όπως πληροφορίες τιμής, προσφορές, κωδικούς έκπτωσης ή πληροφορίες προϊόντων που μπορεί να εμφανίζονται online ή στο κατάστημα.

2.6 Επιλογές πληρωμής:

Χρησιμοποιούμε πολλές μεθόδους πληρωμής που αναφέρονται παρακάτω:

• Χρεωστική κάρτα / πιστωτική κάρτα (Visa, Mastercard, Maestro, Amex, Union Pay).

• Apple Pay

• Google Pay

• Shop Pay (από Shopify)

• Klarna Pay Later, Pay Now, Slice It, διαθέσιμο για πελάτες στην Αυστρία, Φινλανδία, Γερμανία, Ολλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Δανία, Νορβηγία, Σουηδία

• Bancontact

• Ideal

Για πληρωμές απευθείας στην τράπεζά μας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας πρώτα.

Για διεθνείς τραπεζικές μεταφορές, χρησιμοποιούμε επίσης Wise.com.

Συνήθως κρατάμε μόνο το ποσό πληρωμής στην κάρτα σας και χρεώνουμε το ποσό όταν είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να παραδώσουμε την παραγγελία σας ή Σχετικά με το έχουμε συμφωνήσει με τον πελάτη Σχετικά με το ότι ένα προϊόν πρέπει να παραγγελθεί. Σε περίπτωση ακύρωσης, απλά ακυρώνουμε την κράτηση.

3. Παράδοση και αποστολή

3.1 Παγκόσμια αποστολή:

Barista Espresso / Machiels Nordic AB στέλνει προϊόντα σε όλο τον κόσμο από το κατάστημά μας.

Ορισμένοι περιορισμοί αποστολής:

Ωστόσο, υπάρχουν περιορισμοί από τους κατασκευαστές: ορισμένες μηχανές εσπρέσο και μύλοι που έχουν σχεδιαστεί για την αγορά EU δεν προορίζονται να πωλούνται σε πελάτες εκτός της EU, όπως οι ΗΠΑ, για διάφορους λόγους.

Πελάτες εντός και εκτός της EU:

Οι πελάτες εντός της EU μπορούν να ολοκληρώσουν την αγορά αυτόματα, καθώς οι έξοδοι αποστολής υπολογίζονται για όλες τις χώρες της EU, Ελβετία, Νορβηγία και Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι πελάτες σε άλλες χώρες πρέπει πρώτα να επικοινωνήσουν μαζί μας και να μας ενημερώσουν Σχετικά με το τι σκοπεύουν να αγοράσουν και να δηλώσουν μια διεύθυνση παράδοσης ώστε να μπορέσουμε να λάβουμε μια προσφορά αποστολής από τις εταιρείες ταχυμεταφορών μας.

3.2 Χρόνος επεξεργασίας:

Ο χρόνος επεξεργασίας μας είναι εντός 24 ωρών υπό κανονικές συνθήκες, με μέγιστο 2 ημέρες όταν έχουμε πολλές παραγγελίες να διαχειριστούμε, και μπορεί να είναι μεγαλύτερος κατά τις αργίες.

Οι παραγγελίες που γίνονται κατά τη διάρκεια των Σαββατοκύριακων και τα απογεύματα της Παρασκευής αποστέλλονται τη Δευτέρα ή την Τρίτη.

3.3 Παραλαβή από εμάς:

Προσφέρουμε τη δυνατότητα να παραλαμβάνετε παραγγελίες από εμάς και τους προμηθευτές μας στη Σουηδία για τα περισσότερα προϊόντα, εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο σε απόθεμα. Για να παραλάβετε την παραγγελία σας, επιλέξτε "Παραλαβή" ως επιλογή αποστολής στο ταμείο. Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@barista-espresso.se αφού έχετε ολοκληρώσει την αγορά σας. Μην ξεχάσετε να φέρετε έγκυρη ταυτότητα όταν παραλαμβάνετε το πακέτο σας. Σχετικά με το αν κάποιος άλλος παραλαμβάνει το πακέτο για εσάς, πρέπει να δείξουν και την ταυτότητά σας και τη δική τους.

Τιμή: Πάντα δωρεάν (δηλαδή, χωρίς χρέωση αποστολής)

3.4 Μέθοδοι αποστολής/εταιρείες ταχυμεταφορών:

Χρησιμοποιούμε την Postnord Σουηδίας, UPS, DHL, DB Schenker και FedEx και πάντα παρέχουμε έναν αριθμό παρακολούθησης.

3.5 Παράδοση:

• Ο χρόνος παράδοσης είναι 1–5 ημέρες εντός Σουηδίας (κανονικά, ανάλογα με την απόσταση και πόσο απασχολημένες είναι οι εταιρείες ταχυμεταφορών) και μπορεί να είναι μεγαλύτερος εκτός Σουηδίας. Τα προϊόντα που παραγγέλνονται κατόπιν αιτήματος απαιτούν περισσότερο χρόνο: κατά μέσο όρο 1–2 εβδομάδες.

• Παράδοση στο πλησιέστερο σημείο παραλαβής για τη συγκεκριμένη διεύθυνση. Τα προϊόντα σας αποστέλλονται στο πλησιέστερο σημείο παραλαβής στην αναφερόμενη διεύθυνση. Όταν το πακέτο φτάσει στο σημείο παραλαβής, θα λάβετε μια ειδοποίηση και μπορείτε να παραλάβετε το πακέτο σας με την ταυτότητα και έναν αριθμό παρακολούθησης ή έναν τετραψήφιο κωδικό. Η παραλαβή μπορεί να γίνει αυτοπροσώπως ή μέσω εκπροσώπου. Ο εκπρόσωπος πρέπει να δείξει και την δική του ταυτότητα και την ταυτότητα του αγοραστή.

Για να προστατευτούμε από απάτες, διατηρούμε το δικαίωμα να παραδώσουμε στο πλησιέστερο σημείο παραλαβής, όπου απαιτείται πάντα ταυτότητα κατά την παραλαβή. Αυτή η υπηρεσία δεν είναι πάντα δυνατή, καθώς οι εταιρείες ταχυμεταφορών δεν προσφέρουν πάντα αυτή την επιλογή. Σε τέτοιες περιπτώσεις παραδίδουμε απευθείας στην πόρτα σας.

Σχετικά με το αν προκύψουν καθυστερήσεις στην παράδοση (χωρίς να σας έχουμε ενημερώσει Σχετικά με το για μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης) επικοινωνήστε μαζί μας στο info@barista-espresso.se.

3.6 Λάθος παράδοση:

Σχετικά με το αν λάβετε ένα προϊόν που δεν παραγγείλατε, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο info@barista-espresso.se και θα σας βοηθήσουμε να επιστρέψετε το προϊόν.

3.7 Ζημιές κατά τη μεταφορά:

Σχετικά με το αν παρατηρήσετε ζημιά στο πακέτο σας, αναφέρετε το αμέσως στο info@barista-espresso.se . Σας προτείνουμε να μην παραλάβετε ένα κατεστραμμένο πακέτο, καθώς δεν μπορεί πλέον να εντοπιστεί από τον μεταφορέα. Σχετικά με το Αν παρατηρήσετε ζημιές αφού ανοίξετε το πακέτο και μπορεί να συνδεθούν με τη μεταφορά, επικοινωνήστε μαζί μας στο Barista Espresso άμεσα.

3.8 Ευθύνη:

Δεν αναλαμβάνουμε οικονομική ευθύνη για καθυστερήσεις που προκαλούνται από τις μεταφορικές εταιρείες.

3.9 Υπολογισμός εξόδων αποστολής:

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται με βάση το βάρος του πακέτου και τον προορισμό.

4. Δικαίωμα υπαναχώρησης, Επιστροφές και Ανταλλαγές

4.1 Γενικές πληροφορίες Σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης και ανταλλαγές

Στο barista-espresso.se έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών όταν ψωνίζετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 ημερών από την παραλαβή και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση — δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί, αλλά μπορεί να έχει ανοιχτεί και ελεγχθεί προσεκτικά. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί καλά συσκευασμένο στην αρχική του συσκευασία, και είναι σημαντικό να φτάσει άθικτο. Σε αυτή την περίπτωση, είστε υπεύθυνοι για να μας στείλετε το προϊόν και να πληρώσετε τα έξοδα επιστροφής. Στις περισσότερες περιπτώσεις, μπορούμε να κανονίσουμε μια ετικέτα αποστολής για εσάς.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για δωροκάρτες, προϊόντα που καταναλώνονται, τρόφιμα ή προϊόντα που έχουν παραγγελθεί ειδικά για τον πελάτη.

Πελάτες εκτός EU: Δυστυχώς, δεν μπορούμε να προσφέρουμε δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών λόγω πιθανών τελωνειακών θεμάτων που σχετίζονται με τον ΦΠΑ και τους φόρους εισαγωγής. Ωστόσο, διατηρούμε εγγύηση 1 έτους για όλα τα προϊόντα μας, αλλά τα έξοδα αποστολής για επισκευές είναι ευθύνη του πελάτη.

Για άλλους όρους και πρακτική διαχείριση επιστροφών, δείτε την ενότητα Διαχείριση Επιστροφών παρακάτω. Μπορείτε επίσης να επιστρέψετε το προϊόν απευθείας σε εμάς; δείτε την ενότητα Διαχείριση Επιστροφών για λεπτομέρειες.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα Σχετικά με το για την σουηδική νομοθεσία Σχετικά με το αγορές εξ αποστάσεως στην ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Καταναλωτών.

Ή διαβάστε Σχετικά με το τα δικαιώματά σας στην επίσημη σελίδα του EU:

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_sv.htm

4.2 Ακύρωση παραγγελίας

Σχετικά με το αν θέλετε να ακυρώσετε μια παραγγελία που έχετε κάνει, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας το συντομότερο δυνατό στο info@barista-espresso.se . Σχετικά με το Η παραγγελία σας έχει ήδη επεξεργαστεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία μεταφορών, δεν είναι πλέον δυνατό να την ακυρώσετε, και είστε υποχρεωμένοι να παραλάβετε την παραγγελία σας. Σχετικά με το Εάν θέλετε να ακυρώσετε την αγορά σας αφού έχετε παραλάβει τα προϊόντα σας, ισχύουν τα κανονικά δικαιώματα υπαναχώρησης και οι όροι διαχείρισης επιστροφών. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει από την ημέρα που παραλάβατε τα παραγγελθέντα προϊόντα. Για περισσότερες πληροφορίες Σχετικά με το σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης, διαβάστε την ενότητα 4.4.

4.3 Δικαίωμα ανταλλαγής

Έχετε το δικαίωμα να ανταλλάξετε το προϊόν σας με ένα άλλο αγαθό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα εντός 14 ημερών. Το δικαίωμα ανταλλαγής ισχύει Σχετικά με το εφόσον το προϊόν είναι σε αρχική κατάσταση — δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί, αλλά μπορεί να έχει ανοιχθεί και ελεγχθεί προσεκτικά. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί καλά συσκευασμένο στην αρχική του συσκευασία, και είναι σημαντικό να φτάσει άθικτο. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είστε υπεύθυνοι για τα έξοδα επιστροφής. Σχετικά με το Εάν το προϊόν που θέλετε να ανταλλάξετε κοστίζει περισσότερο από το αρχικό, θα σας χρεώσουμε τη διαφορά καθώς και τυχόν επιπλέον έξοδα αποστολής. Σχετικά με το Εάν το νέο προϊόν κοστίζει λιγότερο από το αρχικό, θα επιστρέψουμε τη διαφορά με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά. Σχετικά με το Εάν θέλετε να ανταλλάξετε το προϊόν σας, επικοινωνήστε με info@barista-espresso.se για βοήθεια.

4.4 Δικαίωμα υπαναχώρησης

Έχετε πάντα το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός 14 ημερών χωρίς να δώσετε καμία αιτία. Η προθεσμία υπαναχώρησης αρχίζει από την ημέρα που παραλάβατε το τελευταίο προϊόν της παραγγελίας σας. Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο info@barista-espresso.se για βοήθεια σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Όταν ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, θα επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που έχετε κάνει, συμπεριλαμβανομένου του κόστους της τυπικής επιλογής αποστολής μας, αφού παραλάβουμε το προϊόν και το ελέγξουμε.

Σχετικά με το Εάν το προϊόν και η συσκευασία είναι στην ίδια κατάσταση όπως όταν το στείλαμε και το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, θα σας επιστρέψουμε αμέσως το πλήρες ποσό μείον τα έξοδα επιστροφής Σχετικά με το που έχουμε κανονίσει για την επιστροφή.

Πρέπει να επιστρέψετε ή να παραδώσετε τα προϊόντα σε εμάς χωρίς αδικαιολόγητες καθυστερήσεις και το αργότερο 14 ημέρες από την ημερομηνία που μας ενημερώσατε Σχετικά με το για την υπαναχώρησή σας.

Σχετικά με το Εάν έχετε χρησιμοποιήσει το προϊόν και παρ' όλα αυτά θέλετε να ακυρώσετε την αγορά, μπορεί να εξετάσουμε να το επιστρέψουμε, αλλά αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα μείωση της αξίας, για την οποία είστε υπεύθυνοι. Τέτοιες περιπτώσεις εξετάζονται ατομικά.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για δώρα, καταναλωτικά αγαθά, τρόφιμα και προϊόντα που έχουν παραγγελθεί ειδικά για τον πελάτη.

Πελάτες εκτός EU: Δυστυχώς, δεν μπορούμε να προσφέρουμε δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών λόγω τυχόν τελωνειακών ζητημάτων που σχετίζονται με ΦΠΑ και φόρους εισαγωγής. Ωστόσο, διατηρούμε 1-ετή εγγύηση για όλα τα προϊόντα μας, αλλά τα έξοδα αποστολής για επισκευές είναι ευθύνη του πελάτη.

Για πελάτες B2B δεν ισχύει η ίδια δικαίωμα υπαναχώρησης όπως για τους ιδιώτες πελάτες. Σύμφωνα με τον Νόμο περί Πωλήσεων, οι πελάτες B2B δεν έχουν τη δυνατότητα να επιστρέψουν προϊόντα μόνο λόγω αλλαγής γνώμης. Δεν αποδεχόμαστε επιστροφές από πελάτες B2B για ακυρωμένες αγορές Σχετικά με το ούτε εμείς ούτε ο πελάτης θα συμφωνήσει Σχετικά με το διαφορετικά.

4.5 Διαχείριση Επιστροφών μέσω Εξυπηρέτησης Πελατών

Για επιστροφές πρέπει να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο info@barista-espresso.se. Η επιστροφή προϊόντων πρέπει πάντα να επιβεβαιώνεται με την επιβεβαίωση παραγγελίας. Είστε υπεύθυνοι ώστε τα προϊόντα να φτάσουν ακέραια σε εμάς, το οποίο είναι σημαντικό Σχετικά με το αν επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν με διαφορετική μέθοδο από αυτή που χρησιμοποιήθηκε κατά την παράδοση. Βεβαιωθείτε λοιπόν ότι το προϊόν είναι καλά συσκευασμένο και στην αρχική του συσκευασία.

Για εγκεκριμένες περιπτώσεις εγγύησης και καταγγελίες καλύπτει Barista και Espresso όλα τα έξοδα, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών. Όταν χρησιμοποιείτε το δικαίωμα υπαναχώρησης, είστε υπεύθυνοι για τα έξοδα επιστροφής. Έχετε επίσης τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν απευθείας σε μία από τις αποθήκες μας στη Σουηδία; δείτε περισσότερες πληροφορίες παρακάτω.

Η επιστροφή δεν εγκρίνεται μέχρι Barista και Espresso να έχουν ελέγξει το προϊόν. Για εγκεκριμένες επιστροφές και δικαιώματα υπαναχώρησης θα πραγματοποιηθεί επιστροφή χρημάτων με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά. Σχετικά με το αν η επιστροφή δεν εγκριθεί ή Σχετικά με το το πακέτο δεν παραληφθεί (στο σημείο παράδοσης) θα χρεωθεί ένα διοικητικό τέλος ύψους 350 SEK. Αυτές οι επιστροφές δεν θεωρούνται ως εκμετάλλευση του δικαιώματος υπαναχώρησης.

4.6 Διαχείριση Επιστροφών στην Αποθήκη μας

Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν απευθείας στην αποθήκη μας στο Järna ή σε έναν από τους προμηθευτές μας. Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο info@barista-espresso.se. Οι ίδιες προϋποθέσεις επιστροφής ισχύουν όπως αναφέρθηκαν παραπάνω - το προϊόν πρέπει να είναι σε αμετάβλητη κατάσταση, στην αρχική του συσκευασία και δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.

4.7 Εξαιρέσεις για μη παραληφθέντα πακέτα

Το πακέτο σας συνήθως παραμένει στο σημείο παράδοσης για 7–14 ημέρες μετά την άφιξή του, ανάλογα με την εταιρεία μεταφορών που έχουμε επιλέξει. Σχετικά με το αν δεν παραλάβετε το πακέτο σας εντός αυτής της προθεσμίας και επιστραφεί σε εμάς, θα χρεώσουμε ένα τέλος ύψους 350 SEK για μη παραληφθέντα πακέτα.

5. Καταγγελίες και Όροι Εγγύησης

5.1 Εγγύηση και Καταγγελίες

Στην Barista και Espresso έχετε δικαίωμα εγγύησης για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αγοράζετε από εμάς. Η εγγύηση ισχύει για 1 έτος από την ημερομηνία που παραλάβατε το προϊόν. Ως ιδιώτης, έχετε επίσης δικαίωμα σύμφωνα με τον Νόμο περί Καταναλωτικών Αγορών, ο οποίος σας δίνει το δικαίωμα να καταγγείλετε εντός 3 ετών. Ισχύει η σουηδική νομοθεσία για τους καταναλωτές. άλλα, και μπορείς να διαβάσεις περισσότερα Σχετικά με το γι' αυτό στην ιστοσελίδα της Υπηρεσίας Καταναλωτή.

Δεν μπορούμε να προσφέρουμε εγγύηση για καταναλωτικά αγαθά και προϊόντα διατροφής.

Δεν θα χρειαστεί ποτέ να πληρώσετε έξοδα αποστολής ή επιστροφής Σχετικά με το αν το προϊόν αποδειχθεί ότι έχει ελάττωμα που δεν προκλήθηκε από εσάς λόγω εσφαλμένης χειρισμού. Πριν κάνετε μια καταγγελία, θα πρέπει πάντα να επικοινωνείτε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο info@barista-espresso.se ώστε να μπορέσουμε να λύσουμε το πρόβλημα με τον καλύτερο τρόπο (βλ. περισσότερες πληροφορίες παραπάνω Σχετικά με το για τη διαχείριση επιστροφών). Το ελάττωμα πρέπει να αναφερθεί εντός εύλογου χρόνου μετά την παραλαβή του προϊόντος.

5.2 Όροι εγγύησης

Η εγγύηση για τις Sage ανακαινισμένες μηχανές εσπρέσο καλύπτει μόνο τη λειτουργία των μηχανών μας, όχι τα καλλωπιστικά σημάδια χρήσης. Δεδομένου ότι οι Sage μηχανές εσπρέσο είναι ανακαινισμένες, προσφέρουμε μια εγγύηση λειτουργίας 1 έτους από την ημερομηνία που παραλάβατε το προϊόν. Η εγγύηση λειτουργίας καλύπτει ελαττώματα σε όλα τα μηχανικά και ηλεκτρικά εσωτερικά εξαρτήματα όπως αντλίες νερού, εσωτερικούς σωλήνες, σφραγίδες, οθόνες, σωλήνες ατμού, κινητήρες μύλου κ.λπ. Η εγγύηση δεν καλύπτει εξωτερικά καλλωπιστικά σημάδια χρήσης.

Η εγγύηση για όλα τα άλλα προϊόντα, εκτός από αναλώσιμα και τρόφιμα, καλύπτει τόσο τη λειτουργικότητα όσο και τις καλλωπιστικές ζημιές.

Εξαιρέσεις: Σχετικά με το αν θέλετε να εκμεταλλευτείτε την εγγύησή σας και αποδειχθεί ότι το ελάττωμα προκλήθηκε από εξωτερικούς παράγοντες που δεν καλύπτονται από την εγγύηση, θα είστε υπεύθυνοι για τυχόν έξοδα διαχείρισης. Barista και Espresso-προσωπικό θα αποφασίσει αν Σχετικά με το το ελάττωμα προκλήθηκε από κατασκευαστικό σφάλμα ή από εξωτερικούς παράγοντες αφού το προϊόν έχει φτάσει σε εμάς.

Οι μηχανές εσπρέσο απαιτούν τακτική αποσκληρυντική διαδικασία, και αν Σχετικά με το αυτό δεν γίνεται εγκαίρως ή Σχετικά με το χρησιμοποιηθεί λανθασμένο αποσκληρυντικό, μπορεί να βλάψει τις μηχανές. Σχετικά με το αν το ελάττωμα οφείλεται σε έλλειψη τακτικού καθαρισμού και αποσκληρυντικής διαδικασίας ή σε χρήση λανθασμένου αποσκληρυντικού, η εγγύηση παύει να ισχύει.

Αν Σχετικά με το μια μηχανή σταλεί για επισκευή και διαπιστώσουμε ότι το ελάττωμα προκλήθηκε από εσφαλμένο χειρισμό του πελάτη, διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε τόσο τα έξοδα επισκευής όσο και τα έξοδα αποστολής.

Το δικαίωμα καταγγελίας ισχύει ανεξάρτητα από το αν Σχετικά με το το ελάττωμα είναι ορατό ή κρυφό, εφόσον το ελάττωμα δεν προκλήθηκε από εσφαλμένη χρήση του προϊόντος. Αν Σχετικά με το το προϊόν είναι ελαττωματικό, Barista και Espresso έχουν το δικαίωμα να διορθώσουν το ελάττωμα εντός 6 μηνών. Ωστόσο, οι περισσότερες επισκευές πραγματοποιούνται εντός 2-4 εβδομάδων. Αν αυτό δεν συμβεί, έχετε το δικαίωμα να λάβετε ένα αντικαταστάτη για το ελαττωματικό προϊόν. Σε έγκυρες καταγγελίες, θα αποζημιωθείτε ως πελάτης για τυχόν έξοδα αποστολής. Οι καταγγελίες πρέπει να γίνονται εντός εύλογου χρόνου. Οι καταγγελίες που γίνονται εντός 2 μηνών από την αγορά θεωρούνται πάντα εντός εύλογου χρόνου.

Για πελάτες B2B προσφέρουμε μια 1-ετή εγγύηση για όλα τα προϊόντα από την ημερομηνία αγοράς. Η εγγύηση καλύπτει μόνο ελαττώματα που προκύπτουν από κανονική χρήση και υπό τις συνθήκες που αναφέρονται στο εγχειρίδιο χρήσης του προϊόντος.

Για τυχόν καταγγελίες ή απαιτήσεις εγγύησης, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησής μας το συντομότερο δυνατόν. Διατηρούμε το δικαίωμα να αξιολογήσουμε και να επιβεβαιώσουμε τυχόν σφάλματα πριν ληφθούν μέτρα. Οποιαδήποτε αιτήματα εγγύησης θα εξετάζονται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και αυτούς τους όρους αγοράς.

Σημειώστε: Το δικαίωμα υπαναχώρησης για πελάτες B2B είναι απόλυτο και δεν μπορεί να παρακαμφθεί, ακόμη και σε περιπτώσεις όπου το προϊόν αποδεικνύεται ότι είναι δείγμα με προγενέστερες πληροφορίες και προσφορές αποζημίωσης.

Barista και Espresso δεσμεύονται να ακολουθούν πάντα τις συστάσεις της Γενικής Επιτροπής Καταναλωτικών Διαφορών (ARN).

Πελάτες εκτός EU (και στη Νορβηγία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ελβετία): Δυστυχώς, δεν μπορούμε να προσφέρουμε δικαίωμα επιστροφής 14 ημερών λόγω τυχόν τελωνειακών ζητημάτων που σχετίζονται με ΦΠΑ και εισαγωγικούς φόρους. Ωστόσο, διατηρούμε 1-ετή εγγύηση σε όλα τα προϊόντα μας, αλλά τα έξοδα αποστολής για επισκευές είναι ευθύνη του πελάτη.

Οι τιμές μας για πελάτες εκτός EU δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ (σουηδικό ΦΠΑ). Ο ΦΠΑ και οι εισαγωγικοί φόροι είναι ευθύνη του πελάτη και πιθανόν να χρεωθούν στα σύνορα.

6. Διαφωνίες και εφαρμοστέος νόμος

6.1 Επίλυση διαφορών και βοήθεια σε αστικές υποθέσεις Στη Barista και Espresso ελπίζουμε φυσικά ότι δεν θα προκύψουν διαφωνίες για εσάς ως πελάτη. Εάν όμως προκύψει μια τέτοια κατάσταση, υπάρχει βοήθεια μέσω μιας κοινής πλατφόρμας EU για την επίλυση διαφορών. Η σελίδα έχει σχεδιαστεί ειδικά για καταναλωτές που επιθυμούν να αγοράσουν ελεύθερα πέρα από τα σύνορα της Ευρώπης και να λάβουν βοήθεια Σχετικά με το εάν κάτι πάει στραβά. Η σελίδα επίλυσης διαφορών της EU έχει δημιουργηθεί για πελάτες που αγοράζουν online από μια εταιρεία που βρίσκεται σε μία από τις χώρες του EU και αισθάνονται ότι χρειάζονται βοήθεια για την επίλυση μιας διαφοράς. Επισκεφθείτε http://ec.europa.eu/consumers/odr/ για περισσότερες πληροφορίες.

Οι Σουηδοί πελάτες μπορούν να απευθυνθούν στην Γενική Επιτροπή Καταναλωτικών Διαφορών (ARN), δείτε arn.se.

6.2 Σε περίπτωση διαφοράς ακολουθούμε την απόφαση της ARN ή αντίστοιχου οργανισμού επίλυσης διαφορών.

6.3 Οποιεσδήποτε διαφορές η ερμηνεία ή η εφαρμογή αυτών των γενικών όρων θα ερμηνεύονται σύμφωνα με το σουηδικό δίκαιο.

7. Περιορισμός ευθύνης

7.1 Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για έμμεσες ζημιές που ενδέχεται να προκύψουν από το προϊόν. 7.2 Δεν αποδεχόμαστε καμία ευθύνη για καθυστερήσεις/σφάλματα λόγω περιστάσεων εκτός του ελέγχου της επιχείρησης (ανωτέρα βία). Τέτοιες περιστάσεις μπορεί να περιλαμβάνουν εργατικές συγκρούσεις, πυρκαγιές, πολέμους, κυβερνητικές αποφάσεις, καθυστερημένες ή μη παραδόσεις από προμηθευτές. 7.3 Δεν αναλαμβάνουμε επίσης ευθύνη για τυχόν αλλαγές προϊόντων ή χαρακτηριστικών προϊόντων που έγιναν από τον αντίστοιχο προμηθευτή ή κατασκευαστή και άλλους παράγοντες εκτός του ελέγχου μας. 7.4 Ανωτέρα Βία Συμβάντα όπως πόλεμοι, φυσικές καταστροφές, εργασιακές συγκρούσεις, αποφάσεις αρχών, καθυστερημένες παραδόσεις από προμηθευτές, δαπανηρές περιστάσεις και παρόμοια γεγονότα εκτός του ελέγχου μας που δεν μπορούσαν να προβλεφθούν, κατατάσσονται ως ανωτέρα βία. Αυτό σημαίνει ότι Barista και Espresso απαλλάσσονται από τις υποχρεώσεις τους να τηρήσουν τις συμφωνίες που έχουν συναφθεί.

8. Ειδοποίηση για πελάτες εκτός EU (και πελάτες στη Νορβηγία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο)

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πρώτα πριν κάνετε μια αγορά στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να προσφέρουμε 14ήμερη πολιτική επιστροφής λόγω τυχόν τελωνειακών ζητημάτων που σχετίζονται με ΦΠΑ και εισαγωγικούς φόρους. Ωστόσο, διατηρούμε 1-ετή εγγύηση για όλα τα προϊόντα μας, αλλά τα έξοδα αποστολής για επισκευές είναι ευθύνη του πελάτη.

Οι τιμές μας για πελάτες εκτός EU δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ (σουηδικό ΦΠΑ). Ο ΦΠΑ και οι εισαγωγικοί φόροι είναι ευθύνη του πελάτη και πιθανόν να χρεωθούν στα σύνορα.

Πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο: Η ελάχιστη αξία παραγγελίας είναι £135. Το κατάστημά μας δεν υπολογίζει ΦΠΑ για πελάτες εκτός EU. Για παραγγελίες κάτω από £135, πρέπει να χρεώσουμε βρετανικό ΦΠΑ κατά την πώληση, κάτι που το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορεί προς το παρόν να κάνει. Εκτιμούμε την κατανόησή σας.

9. Πληροφορίες προϊόντων

Διατηρούμε το δικαίωμα για τυχόν τυπογραφικά λάθη σε αυτήν την ιστοσελίδα καθώς και για την εξάντληση των προϊόντων. Δεν εγγυόμαστε ότι οι εικόνες αναπαριστούν την ακριβή εμφάνιση των προϊόντων, καθώς μπορεί να προκύψουν κάποιες διαφορές χρώματος ανάλογα με την οθόνη, την ποιότητα φωτογραφίας και την ανάλυση. Πάντα προσπαθούμε να δείξουμε τα προϊόντα όσο το δυνατόν πιο ακριβώς.

10. Αλλαγές στους όρους

Διατηρούμε το δικαίωμα να κάνουμε αλλαγές στους όρους οποιαδήποτε στιγμή. Οι αλλαγές στους όρους θα δημοσιεύονται online στην ιστοσελίδα. Οι αναθεωρημένοι όροι θεωρούνται αποδεκτοί σε σχέση με παραγγελίες ή επισκέψεις στην ιστοσελίδα.

11. Προσωπικά δεδομένα και απορρήτου

Παρακαλούμε δείτε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες πληροφορίες.

12. Βοηθήστε μας να σας βοηθήσουμε

Σχετικά με το αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις Σχετικά με το για τα προϊόντα που προσφέρουμε στην ιστοσελίδα μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πρώτα πριν υποβάλετε την παραγγελία σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να αποφύγουμε την αποστολή προϊόντων που μπορεί να μην ανταποκρίνονται στις προσδοκίες σας. Βοηθήστε μας να σας βοηθήσουμε.

Καλάθι αγορών

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο

Ψώνισε τώρα